The WEIRDEST Mobile Game Ads

Objavljeno 20. jul. 2020
okay gamers this is weird
➤ Download my mobile games - play.google.com/store/apps/developer?id=DaniDevStuff
➤ Wishlist my Game - store.steampowered.com/app/1228610/KARLSON/
➤Music by André Cardoso & Evan King!
André Cardoso - Jammos theme (soundcloud.com/andre-admc/jammos-theme)
Evan King - Entropy (slnumber.info/wiev/r5-qisinlahne8Q/video.html)

so i checked out some of the weirdest and cringiest mobile game ads out there, and there are a lot of them lol
Previous videos:
Dani2 - He Stole My Game, and made a cringe mobile Ad with it...
slnumber.info/wiev/haTYYLFraIOdgMQ/video.html
#dani #milk #mobileAds

Komentarjev

  • smash subscribe or i put *icing all over your face*

  • Alright let’s move ont- SIMPLY GUITAR DOWNLOAD NOW

  • using the pan in tf2 be like: 5:54

  • Im ok 🥲

  • If anyone was wondering, the basketball game is called: 'Basket Dunk 3D

  • I love how dani is about to watch ski mask the slump gods music vid but there was an ad

  • Weird....when the video ended I saw an ad that is a game called Z escaped and on top of it it said Named after my ex 😂 like..legit and that is the most DUMBEST ad i have ever seen

  • Please release games for IOS

  • I thought this was clickbait

  • I got a mobile game ad before the video

  • Orange juice gang sucks

  • Hate Apple just.....

  • Lets count is memes! (Count from 0 to INFINITY and add a meme that has not been mentioned before)

    • 0, E memes (EA SPORTS)

  • Guy: *think about song* Woman: DIVORCE

  • Bro that king just bone medaled that baby

  • Did the thumbnail say "are you Reatail8" like the youtuber?

  • Get a girl friend {or you can’t do that}

  • OMG the people ho make ads should hire dani he does such a good robot voice lmao

  • I saw the icing on the cake ad LOL

  • Milk give you another live you die milk come and you die again but 10 years later

  • Some one that said about the drill dani shut shut

  • I'm pretty sure most of them are botted so don't worry

  • This is the struggle of phone/table GAMERS!

  • #milk

  • My guy uses the most best cigarette in the world and becomes buff 8:00

  • For those of you who have "warpath" is it a good game?

  • Yay

  • i almost choked by eating and watching this

  • i subbed im real gamer now and wishlisted karlson

  • Visual confusion from 5:40 - 5:44

  • Pub:DaniDevStuff

    • Search that in playstore

  • 6:37 wtf

  • You're so f****** funny😂😂😂🤣

  • Fliying monke

  • Monke

  • The flying gorilla add was so stupid and I heard App Store so I went and checked it out... ITS ON THERE

  • ████████╗ ██╗░░██╗ ██╗ ░█████╗░ ░█████╗░ ╚══██╔══╝ ██║░░██║ ██║ ██╔══██╗ ██╔══██╗ ░░░██║░░░ ███████║ ██║ ██║░░╚═╝ ██║░░╚═╝ ░░░██║░░░ ██╔══██║ ██║ ██║░░██╗ ██║░░██╗ ░░░██║░░░ ██║░░██║ ██║ ╚█████╔╝ ╚█████╔╝ ░░░╚═╝░░░ ╚═╝░░╚═╝ ╚═╝ ░╚════╝░ ░╚════╝

  • 0:36 maybe he's gay, we don't know lmao Though, that would not be a very healthy relationship-

  • Flying gorilla looks lit

  • i need flying gorilla like now like now

  • VERY COOL

  • GF: *Thinks about being an orange juice gang*. Dani: SMACK HIS A** WITH DIVORCE

  • Eating sharks will make you older? BAHAMAS IM COMING

  • I would download them but... IM APPLE

  • 8:00 I’ve seen that ad

  • ur brain aint comprehending bcs of all these smacks u got from the bois

  • 1:30 ...

  • 8:34 this ad is real, i played the game

  • Bruh flying gorilla be looking thiccer than danis thumb

  • Norway: Wow that was really good

  • "Eggplants and cucumbers" "vegetables " Both eggplants and cucumbers are fruits

  • 2:17 flying gorilla

  • Wait...is that drake from uncharted ? 4:01

  • Not even holy water helps now

  • I somehow thought that was an actual ad and was ready to skip it

  • oMg DanI saID R wOrD #CAnCElDaNi

  • So you can't make a game that looks like from the mobile games ads?

  • Me:Mom can we have nightmare Mom:no, we have it at home Nightmare at home: 02:50

  • Isnt just me or you clicked skip ad on the first ad

  • i dont bin batteries

  • 2:07 wait what a cucumber?

  • what the fuck even was that "chief almighty" ad?

  • HEY GUYS ITS ME FLYING GORILLA! JUST GIVE ME YOUR CREDIT CARD INFO AND ILL LET YOU PLAY MY GAME!!! 🐵

  • I would get dani’s games if I didn’t have an iphone

  • Minecraft and real life milk are the same cuz they extinguishing fire in your mouth caused by a single pepper

  • Just took a milk break, feeling good!

  • What we learned: MAKE IT WEIRD

  • Wattup gamers

  • During the moving puzzle game the first one has a bunch of texts 🤣

  • 2:50 they must be high on meth and where can i find their drug dealer lol

  • Wow that wasn’t really cool

  • I downloaded flying gorilla

  • Your mobile games are not on ipad

  • 8:00 game dev: yea that seems about right

  • 3:29 thats not ninja

  • Doctor: you can't hear images Me: 2:02

  • What up GAMERS!!!!!!!!!!!!! Now said it!!!!!!!!!

  • Are you r word advertisement- 4:47

  • "YOU SOCK!" Yeah make sense

  • Dani and Danny watched that ex add Dani and Danny: *wtf*

  • I thought it was call of duty

  • da beast or da kid 4 2day?

  • *78.819*

  • I tried to click "skip ad" on the first one XD

  • Epic quality

  • Well I saw a add on this vid where 2 people went in a house and like 50 kids come running out

  • I’m literally watching the video and a cringey game ad comes up

  • Wow. Zekes beast titan can fly!?!?

  • Baby shark doo doo doo doo baby shark. I will do the rest for $100

  • *#Dani* #Dani

  • How to get your game popular fast! Step 1: Ask the demographic if they're retarded

  • i just got a disgusting cursed ad about a cdkey on a game and they think it will attract ppl to download it

  • 8:12 "your mind judge not gods" The god who make his mind:*anger noises*

  • I have downloaded flying gorilla, help

  • 2:36 Ayyy Did you say "Denki"

  • Next weapon in karlson banana bomb

  • Like i wise man once said 'goin for the kid? Wise choice' -dani

  • Im sorry for josh

  • 1:50 they cursed in a mobile ad 🙊

  • I literally got one of those adds while watching this it was the Rise of kingdoms one