bullying billy in Karlson

Objavljeno 5. mar. 2020
this is me bullying billy in Karlson
Wishlist Karlson here -store.steampowered.com/app/1228610/KARLSON/

Komentarjev

  • frick billy devlog next week

  • Useless feature Kinda like *me*

  • The 435 dislikes is billy and his 434 alt accounts

  • I want to protect him tho. Look at Billy, who doesn't love that beautiful face of his? #protectBilly

  • I feel so bad on billy

  • billying bully in Karlson

  • billy : :) dani : bully billy : :(

  • Frick u billy

  • ):)

  • Poor billy

  • Dani: beat your goddmmn w- We that always waiting for that to continue: why are we here just to suffer?

  • Oh So this is why willy attacked karlson in the first place

  • Sad billy

  • who else came here just to hear billy's robot noises

  • Idea: the Dev Room (the one you are messing around in right now) is hidden in the game.

  • Someone made a B i l l y v i b e

  • I kinda feel bad

  • Apparently I seen this vid before

  • WHERE THE GUN *shoots billy*AHHH YES FRICK BILLY!!!

  • Bicos frick you billy

  • why do that billy cute

  • Say what you want about Billy. But when this- *ahem*. IF this game comes out, I'm gonna protect that little robot till the very end.

  • If i play that game i will not bullying billy

  • Please dani tell me how you got grid tiling texture the one that is not prototype from unity assets

  • But I actually liked billy-

  • I feel bad for billy :(

  • Just wait until somebody comments: take good care of billy (or you can’t do that?)

  • so add this function,you hit billy,enemies will stronger

  • Drink milk beat billy and beat your god damn wil**

  • NOOOOOOOOO BILLYYY NOOOOOOOOOOO

  • ohhhh billy is verry cute

  • PLS I WANNA CRY FOR HIS SAD FACE

  • Idea:Billy betrays you with willy's dead body Cuz you bullyes him if you dont harm him he don't do that ending

  • I just laugh when I see karlson dragging Billy and hear that sound he makes XD

  • Billy is so cute

  • Stop bullying bully you are a grown up

  • lets now call bullying billy, billying yes its very original

  • JeeJjebf iekHh1lT Oofy OOFY oofyooofys efffffffe

  • Sheep Wnrbfwacatrushesubs

  • This is absolutely horrific. Everyone and everything should be treated equally and kindly. 'Bullying' people is a real problem and pretending to do it in a game is just terrible. You should be banned from youtube for committing these horrible acts... Is what a GODDAMN NERD WOULD SAY HAHA FRICK BILLY YEET HIM OUTTA HERE UWUUWUWU LOL BULLYING GO BRRRRR SKRRT HAHA LOL GETEM OUTTAHER HAHALLLLLJGESMASHESJHGWOUYGDOUYGO

  • no dani you cant just bully billy haha billy go brrrrrrrrrrrr

  • Poor billy

  • FRICK YOU BILLY

  • you should make karlson vr or you can't... do that

  • D:

  • ERERRRrhweridoticzfjeaegwootyooytSDSdDEZlAARFFEPEPIWEPISODTLDBLDBDLVFFYFGFG FG strategy ooy juice firl folioCARTOoNCATHoroyrrrktjgurrrrrgfF EBADSFG TYR TRYCSD LOai DaNIKORSlonVIBESFLOoL LJR XCXCXICICBaexiip DSSDdG QIBE Q QIBWE FRAAD DONTESGOadLOI QE Zwa FDDDDDDDFGDDDDĎDDDDDDDF BHAVCGIKSAFY DEEPT XZCXCCXZ LOLDTLOLD AQEEPRAQEERPAQEER D

  • Frick you Billy

  • when the billy is sus 😳

  • What did l do to Deserve this life please help me

  • a

  • I'm lactose intolerance sorry I'm water gang but I still drink milk

  • Poor Billy :(

  • Why you bully him? He's so cute

  • i cant wait for the full game, i want bully billy too :(

  • Poor billy (plz dont smash me)

  • Billy is cute btw

  • Billy us so cute

  • owww

  • He was talking to Billy like he was teaming up with an enemy

  • Feel bad for billy :(

  • billy will achieve sentience

  • Lmao I remember playing this on beta, on my school computer with my friends, but then they banned the software from our computers

    • @SophiaGTV TM The version with Billy isn't out yet only the original demo

    • @Djordje Grbic you weren’t there to experience the fun we had, and I ain’t lyin so don’t try so say nothin if u don’t know nothin 😭

    • You really gonna go out lying like that?

  • Poor Billy

  • Did billy says “a-elskepskskskowkswosow” or it says something?

  • Dam a year already? Feels like yesterday we started bullying a small robot!

  • 1 year we still waiting for karlson

  • Everyone : "Bro don't do that he is a friend" Trailer ending : D o n t t r u s t B i l l y Aight, Billy is the final boss confirmed

  • F R I C K B I L L Y

  • When is it out

  • We need more!

  • BILLY IS GOOD, he didnt dona anything to you. you like being beated up? you want to feep like him? stop #karlson #dani #dani2 #daniclips

    • bro why did you include all those hashtags

  • I felt sad to billy

  • satisfying

  • Oh My god no. I can't take this for 3 years I thought danu was friendly but this is too far! Oh poor Billy... I FRICKING HATE YOU DANI MILK IDIOT

    • F*ck Billy that cringe little piece of sh*t

    • 3 years? Its only been 1

  • OMG COMMANDBLOCKGAL IS RIGHT BILLIE JUST SAID "im human too"

  • Dumb idea: billy has another brother who is billy2.0 and he has a turret on his head and he is milk gang

  • Billy:why you bulling me

  • You should make a level where bullying billy is the objective

  • Awwwww is so cute why you have to Bully him?

  • Hes a friend come on

  • never been so entertainted by a guy abuse a robot

  • 420 dislikes 😳

  • Ya bully billy

  • Dani: frick you billy Billy: :0 Willy: >:(

  • Willy sounds cute when he jumps and his voice

  • FRICK YOU F**KING BILLY U R STUPID

  • i am human too

  • Billy cute be he deserved to be bullied because of his height

  • Why dont you try to make it where you can crush billy (OR U CANT DO THAT)

  • Make a level dedicated to bullying billy

  • 0:39 Karlson: me Billy: a man who said they fricked my mom Blocks: I don't have a mom

  • >:) kill billy

  • R. I. P Billy

  • nooo billy

  • delete the sad face so he can bullied easily

  • Why did u watch this you click this why?

  • poor billy

  • I can't believe this was almost one year ago.

  • Stop billy abuse today

  • why me Dani WHY?! ;(